Post by lessprogroleca on Feb 19, 2022 18:54:37 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ BombSquad ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ BombSquad IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ huijaa rajattomasti resursseja ▞▞▞
▞▞▞ BombSquad 2022 version ▞▞▞
Paras peli ikinä. Tässä pelissä oli vikoja, mutta nyt se on poistettu. Kiitos tästä upeasta ja hauskasta pelistä. Tarvitsen tässä pelissä vain ystävälistan. Se on viimeinen asia, jota tässä pelissä tarvitaan. Harkitse kaverilistan lisäämistä tähän peliin, jotta voimme nähdä ketkä ovat online-tilassa ja ketkä offline-tilassa ja kuka kutsuu meidät yksityisiin tai julkisiin juhliin. No todella kiitos yksityisten juhlien lisäämisestä peliin Gather-vaihtoehtoon. Arvostan sinua todella Eric! Jatka samoin!! 👏👌😄
Paras peli mitä olen koskaan pelannut. Tämä on erittäin hauskaa. Voin pelata ystäväni kanssa Lan-bileissä. Mutta haluan todella luoda oman karttani ja pelata yhdessä.
Peli oli hyvä varsinkin kun pelaan ystävieni kanssa, mutta sen vaikea yhteistyötila, kun sinulla on eri IP-osoite
BombSquad የእንቅስቃሴ bjvx
Hieno peli, mutta se ei saa yhteyttä toiseen ohjaimeen
Paskista
Tämä on hieno peli. Mutta mainoksia on liikaa. Suurin osa niistä tulee itse BS:ltä. Ja sinun on odotettava alle 30 sekuntia sanoaksesi nyt. Miksi??? Jos se on vain 5 sekuntia, se on parempi ja tällä pelissä on 4 tähteä. Mutta melkein 30 sekuntia odottaa, uskomatonta!
Erittäin hyvä peli ja ero on siinä, että voit tehdä omat päätöksesi ja pystyt tekemään elämäsi uuden historian ja voit nauttia pelistä
Arvostan tätä peliä 4 vuoden jälkeen...... Tämä on kaikkien aikojen suosikkipelini. Vaikka olen järkyttynyt, pelaan tätä peliä. Mutta viime aikoina minulla on vakava ongelma, kuten aina kun yritän pelata maailmanlaajuista mp-yhteyttä useimpien palvelimien kanssa, joita haluan pelata, vain liian paljon viivettä jopa 60 FPS:n pelaamisen ja vakaan verkon kanssa. Liian ärsyttävää.
BombSquad Action fob
Miksi tämä peli on niin myöhässä? kun pelaat ystäviesi kanssa yksityisessä huoneessa, en tiedä mikä on ongelma, toivottavasti korjaat sen mahdollisimman pian, odotan tätä peliä innolla
Korjaa jotain uuden päivityksen jälkeen pelaaminen WLANilla on erittäin vaikeaa jokainen puhelin alkaa viivästyä...tätä ei ole koskaan tapahtunut ennen
Korjaa moninpelit, se viivästyy ja häiritsee paljon, muuten rakastan sitä
Mahtava peli
Se on hauska peli ystävän kanssa ja jos pelaat tätä peliä 10 ottelua, kyllästyt vähän, joten annan sille 4 ⭐ tähteä, mutta se on hauskaa
Hyvä peli, jossa on paljon potentiaalia, mutta pilalla täynnä mainoksia. Maksaisin 40 $ taalaa tällaisesta pelistä ilman sovelluksia ja mikrotransaktioita.
Tämä on erittäin hyvä peli pelata. Nautin todella tämän pelin pelaamisesta uunissa uudelleen..mutta annan vain yhden tähden ohjaimelle, koska sitä on erittäin vaikea hallita, ja haluan heittää pommia samalla juosta..mutta se on ok silti. 5 tähteä tälle pelille.. kiitos
Erittäin erittäin erittäin erittäin erittäin erittäin erittäin erittäin erittäin huono online-moninpeli. Ei voi pelata ystävien kanssa verkossa. Joten 1 tähtiluokitus. Korjaa tämä ongelma. Pidän pelistä todella, mutta en voi kokea sitä tai jakaa sitä ystävien kanssa
Tämä peli on yksi parhaista Android-moninpeleistä ja on erittäin koukuttava. En voi lopettaa sen pelaamista, koska siinä on hämmästyttävä grafiikka Ja toisin kuin muut pelit, se ei viivästy ollenkaan. Se on sileä ja mikä parasta, se on ilmainen. Suosittelisin sitä lisäämään karttoja, hahmoja ja tiloja peliin. Kaiken kaikkiaan jatka samaan malliin Eric froemling 👏👏
Se on mahtava peli, mutta anna uusia ominaisuuksia, kuten voit pelata verkossa ystäviesi kanssa, kuten luoda huoneita tai koodeja liittyäksesi huoneeseen
Joukkueita on niin paljon, että kun liityt joukkoon, he potkaisevat sinua välittömästi ilman syytä, kun tapat heidät, ja sinun on täytettävä heidän kanssaan pelataksesi heidän kanssaan, mutta he tappavat sinut joka tapauksessa. Lisää ainakin 5 minuutin ajastin potkuihin. väärinkäyttäjillä voit saada immuniteetin sille 5 minuutiksi ja itse asiassa pelata peliä.
Liikaa mainoksia! Huonoin kokemus koskaan! Mainoksia tulee 2-3 minuutin välein
Tämä peli ärsyttää minua, koska et voi käynnistää edistymistäsi uudelleen pelissä.
Se on hauska peli, se tarvitsee vain jotain muuta, hahmoilla tulisi olla sellaisia kykyjä kuin luurangon pitäisi pystyä purkamaan kruunu. Voi olla supervoimaa, lumiukon pitäisi pystyä muuttumaan suureksi lumipalloksi, jos näin tapahtuu, annan sille 5 tähteä.
Iha hyvä mut online ois hyvä
Se on hyvä, mutta monta kertaa Ärsyttää! kun toinen joukkue häviää, he vain jättävät pelin ja liittyvät. Ja se saa tasapelin. Tämä saa minut täysin vihaiseksi. KORJAA TÄMÄ.
Koko syy, miksi latasin sen, jotta voin pelata ystävien kanssa karanteenissa. Ei ole mahdollista luoda tilaa tai kutsua ihmisiä liittymään peliisi. Idk mikä on vaihtaa reitittimen portti. En ole koskaan kuullut mistään sellaisesta pelistä. Pettynyt. Poistetaan.
En saa yhteyttä ystäviini, ja pelaan verkossa missä tahansa tilassa jonkin typerän porttijärjestelmän takia. Miksi Bomb Squad ei voi olla kuin mikä tahansa moninpeli, joka toimii hyvin verkossa?
Moninpeli ystävien kanssa, jotka eivät ole samassa verkossa, on päänsärky! En edes tiedä kuinka muodostaa yhteys ja lähettää koodi muille. Millainen järjestelmä tämä on, jossa minun täytyy muuttaa IP-osoitettani tai antaa heille tällaisia tietoja? Tee siitä yksinkertainen! Luo puolue ainutlaatuisella koodilla, johon ihmiset voivat liittyä, jos heillä on tämä koodi. Se on niin yksinkertaista! Älä monimutkaista asioita! Muuten peli on kiva. Mutta mitä hyötyä siitä on, etten voi pelata omien ystävieni kanssa, eikö niin? 1,5 tähteä. Ei enempää
Ikinä
Tiledom - Matching Puzzle Game પઝલ vjxn
Pelissä on nykyään viiveongelma paikallisissa verkoissa pelattaessa
Upea peli upealla grafiikalla Rakastan ohjaimia ja pelin fysiikkaa, mutta sinun pitäisi lisätä lisää aseita ja pommeja.
Se on epäilemättä hyvä peli, mutta haluaisin sinun lisäävän muutaman asian: 1. lisää karttoja esim. liikkuvassa junassa, bussissa jne. punainen ennen kuin se sammuu, joten sinun on päästävä siitä osasta kuin Mario-minipeli. 2. kiipeäminen tai seinistä kiinni pitäminen 3. Lisää tehoja ja pommeja
Yhteistyön pelaaminen ystävien kanssa ei ole mahdollista ilman portin edelleenlähetystä (jota reititin ei salli).
Rakastan tätä peliä, mutta moniin mainoksiin se on ärsyttävää 😥
Tämä peli on hämmästyttävä! Se on erittäin hauskaa pelata ja pitää haasteen tasapainossa. Puhdas ja kiillotettu✨ helppoa 5 tähteä
VÄHÄN VAIKEE MUT KIVA PEli KANNATTAA KOKAEILLA. ' )-(//+)
BombSquad Екшън rajq
Aivan uskomaton
Ilmoita bombsquad-tiimille .äskettäin antamasi päivityksen jälkeen ohjaimet menivät erittäin ankariksi ..beta-versiossa liikkeenhallinta oli erittäin sujuvaa n mukavaa, mutta päivityksen jälkeen se on mennyt erittäin huonosti .. en pysty hallitsemaan hahmoa kuten ennenkin ..KORJAA TÄMÄ .... koska en vain minä ..me kaikki frnds leikimme yhdessä ..jokaisella on sama hallintaongelma ..anna beetaversion hallinta, se on parasta
Moninpeli ystävien kanssa gmailin kautta on erittäin viivästynyt, asetin jopa grafiikan, visuaalini matalaksi, tämä sai minut antamaan 2 tähteä
BombSquad მძაფრსიუჟეტიანი pxei
Peli on täydellinen, mutta annoin sille 2 tähteä vain ohittamattomien mainosten takia. Myös pelistä on vähitellen tulossa voittopalkkiota.
Pelaan tätä 6- tai 7-vuotiaana, en ole varma, mutta nautimme siitä ystäväni kiitos, että loit meille tällaisen pommipelin, ole hyvä ja tee osa 2 tästä pelistä kalmaripelin tyyppisellä jutulla hahaha kiitos 😊
Tämä peli löytää aina keinon saada minut nauramaan, minulla oli se vain pari päivää, mutta se on saanut minut katumaan sitä, ettei sitä ole ollut vuosien ajan. Fysiikka, äänet ja eri pelitilojen runsaus saa minut kaipaamaan enemmän. Ikävää, että minun täytyy mennä kouluun, koska jos en menisi, pelaisin tätä joka päivä. Ja tässä muutama vinkki: Juoksua varten pidä hyppypainiketta painettuna, liput ansaitaan melkein vain kirjautumisilla ja moninpeliin pääsee "Gather"-kuvakkeen kautta aloitusnäytön vasemmassa alakulmassa.
rakastan sitä! sen hauskaa ja ilkeää, että voit liittyä palvelimiin ja muuhun, mutta toivon, että voit lisätä ominaisuuden, joka saa sinut lähettämään kaveripyynnön ystävillesi olevalle pelaajalle ja keskustelemaan hänen kanssaan, ja toivon, että pupuhahmon voi ostaa paitsi pääsiäisenä mutta joka kausi joka tapauksessa kiitos, että luit anteeksi, että minulla on huono englanti, mutta kiitos, että luit tämän!
Olen niin iloinen saadessani tämän offline-moninpelin Internet-moninpelin ongelmana on, että joskus internet on hidas, mikä katkaisee kaiken hauskuuden, kun taas kun vierailemme sisarusten luona, haluamme pelata yhdessä offline-moninpelejä, joten kehitä lisää offline-moninpelejä. pelejä ja tarjota hauskempaa, annoin juuri 5 tähteä
HAISTA PASKAAAAAAAAA!!!! >>>>>>>:::::((((()
plz päivitä tämä peli, se on mennyt kauan edellisestä päivityksestä, olen aina pelannut tätä peliä, mutta se on nyt tylsää minulle, koska kaikki on toistavaa nyt, kehittäjät, odotan sitä plz
Päivityksen jälkeen en voi enää avata bombsquadia, poistin sen ja latasin sen uudelleen ja se ei toiminut, korjaa se, jotta voin toistaa sen uudelleen, kiitos
Ladataan ihmees
Näytät hauskalta, mutta te laitatte rahaa asioihin, joita ette voi edes katsoa. Minulla ei ole luotto- tai pankkikorttia, en voi jäädä viimeiselle tasolle, joten laitan yhden tähden, joten korjaa se tai minä raportoi pelistä