Post by lessprogroleca on Feb 19, 2022 18:57:47 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Crazy Kitchen: Cooking Game ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Crazy Kitchen: Cooking Game IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ kodar oändliga mynt ▞▞▞
▞▞▞ Crazy Kitchen: Cooking Game 2022 version ▞▞▞
Också tiden du kommer till nivå 27-2 om du inte har boosten då är du skruvad. mycket blyg så långt som att försöka lura oss hårt arbetande underklassmedborgare av varenda droppe kontanter. fixa felen förläng timern så att nivåerna blir rättvisa 2 andra som inte har råd med $$$$$$
Älskar spelet. Gillar inte när det tvingar en att uppgradera. Nöjd med det jag spelar på. Jag är 72 och vill bara behålla det jag har. Det tvingar mig att bli av med ett annat spel.
Coolt spel, bara fryser med annonser där du måste starta om spelet eller hela enheten.
I grund och botten är spelet roligt och ganska beroendeframkallande. Men det vita bruset från fontänen irriterar mig, det gör mig yr. Och annonserna är alldeles för mycket. Har försökt spela en gång till.. och en till annonser.. Jag förstår att du behöver det för att förbättra spelet, men det finns spel där ute som har färre annonser än så här.. åtminstone inte varannan nivå, för ingenting. Jag är ledsen, jag avinstallerar, glömmer hur bra det var.
Roligt i början men blir svårt senare, tvinga att använda upp speciella drag tills inga fler ädelstenar. Massor av andra spel att spela, avinstallera.
Detta kan vara ett svårt spel att spela men också roligt på samma gång
Roligt spel men efter att ha uppgraderat allt möjligt är vissa nivåer inte tveksamma utan att köpa boosts. Det spelar ingen roll hur snabbt du går. Jag ska kunna klara nivåer efter att allt har uppgraderats och inte behöva köpa något för att gå vidare till nästa nivå. Uppdatering....nu på nivå 30 i Frankrike har kaffemaskinen försvunnit så det finns inget sätt att servera kaffe. Att uppdatera appen fixade inte detta.
Det kan vara utmanande. Det är högt tempo och min typ av spel. Hand öga koordination. Håller din hjärna i växel. Älskar det❤️
Mest fantastiska grafiken någonsin, bästa spelet någonsin bara om du gör spelnivåer obegränsade, då skulle du förtjäna 10 stjärnor !!!!... Du gillar inte att folk avinstallerar spelet efter att ha avslutat alla nivåer ....!?
Hemsk, reklam upplevelse. Den som är ansvarig för mängden annonser du ser i spelet är en POS. Jag kan inte ens dra i toppen/sidan av min skärm utan dina annonser med tanke på att jag klickade på dem?! Vilket betyder att om jag försöker avsluta spelet på grund av en irriterande annons, kommer den att öppna annonsen. För att inte tala om att efter att du har avslutat en nivå måste du vänta några sekunder för att få möjligheten att samla in dina pengar utan att behöva se en annons. Skuggig. Vad synd, spelet är faktiskt bra.
Jag älskar absolut det här spelet men att få kombinationer och och försöka få 3000 poäng på 90 sekunder är lite svårt om du inte kan köpa powerups, det är löjligt svårt.
Det är ett roligt spel men tyvärr är det omöjligt att komma förbi en viss punkt utan att betala. Jag är på Frankrike-nivåerna och det är bokstavligen omöjligt att klara kombinationsnivåerna utan att betala. Utvecklarna säger hela tiden att alla nivåer är möjliga men det är inte sant. Jag släpper gärna lite förändring på ett bra spel då och då, men inte om nivåerna är omöjliga utan det. Spela genom den första världen och gå sedan vidare till ett annat spel.
Kul och svårt
Spelet är roligt men vissa nivåer kan jag inte klara eftersom jag behöver boost för att klara dem. Plus när jag försöker uppdatera spelet börjar det om och om igen
Jag älskar det här spelet men har förlorat för mycket pengar på grund av buggarna. Jag köper boostar och det fryser och sedan sparkar jag igång. De tar mitt liv och boostar även när jag vinner. Det fryser direkt efter och då räknas det inte. Jag har skickat så många rapporter med skärmdumpar och de gör ingenting för att kompensera min förlust av något. Och ja, jag spenderar pengar på spel jag gillar eftersom jag inte gör något annat för underhållning som kostar pengar just nu. Det skulle vara trevligt om supportteamet ville arbeta med mig.
Dåligt, måste köpa energi för att spela. Avinstalleras direkt.
Den galen kock Det är precis som spelet galen kock förutom att dessa människor gör spelet svårare från första nivån, utmaning 12...de ger dig knappt några pärlor och jag antar att du ska börja betala för dem...så när jag använd alla mina ädelstenar och boostar jag tar bara bort det...Jag har redan crazy chef installerad och kommer att ta bort det snart...men crazy chef verkar rättvist eftersom de låter dig vinna ädelstenar väldigt enkelt och titta på reklam för mer tid .
Crazy Kitchen: Cooking Game آرکیڈ ziu
Coolt spel
Varför det alltid visas som "Kan inte ansluta till servern." men när jag kollade upp det är min anslutning bra.
Kom till nivå 61 och kunde inte spela. En mystisk måltid dök upp utan möjlighet att göra den och ingen uppgradering tillgänglig. Kunder blir arga för att de inte kan betjänas. Spelet slut! Kan inte gå längre så jag antar att jag måste avinstallera.
Det fick mig verkligen att gå, tills halvvägs kastade 3:e resteranten. Jag har i stort sett gett upp det nu, gå in i det för att kolla om jag kan göra några gratissnurr eller.extra pengar för en dag...jag kan ha tur och faktiskt avsluta en hel restauranginställning .. verkar inte likley du
Ett roligt spel att spela, mitt enda klagomål är att det medvetet kommer att stoppa dig på vissa nivåer och tvingar dig att titta på en video. Jag skulle inte ha något emot att titta på videorna när jag slutför nivån, ibland spelar det ingen roll hur bra du gör på den nivån det kommer att svika dig. Men det är ett väldigt beroendeframkallande och roligt spel så jag antar att du inte kan klaga för mycket med vetskapen om att de måste visa dem
Jag har precis börjat spela. Jag ger det 4 stjärnor eftersom jag gillar det faktum att allt jag behöver göra är att laga och servera drinkarna och kunden har maten när den är färdig. Jag hoppas att det fortsätter att vara roligt och avkopplande. Inga fel, tack
Det här var riktigt roligt till runt nivå 100. Med två köttalternativ är det nästan omöjligt att vinna eftersom matsidorna är specifika för kötttypen medan sidan alltid läggs till i samma tallrikordning.
Även om själva spelet är utmanande och roligt i början, blir det mer frustrerande ju längre du går vidare, eftersom även när du har maxat alla dina uppgraderingar, kan du fortfarande inte komma i närheten av att slå nivån utan att använda dina egna pengar för att köpa assist. . Många andra har kommenterat samma fråga, men utvecklarna vägrar fortfarande att göra något åt det. Verkligen en besvikelse eftersom själva spelet har mycket potential. Kommer att avinstallera.
Hjälp.. spelet strular. Under de senaste dagarna, varje gång jag tittar på en video för att få mer tid eller fler kunder eller diamanter, får jag inte någon av dessa saker. Snälla hjälp. Jag gillar verkligen det här spelet
Det här spelet är oerhört svårt om du inte fortsätter att pumpa in pengar i det för att köpa buntar etc, vilket jag vägrar den här gången. Normalt sett har jag inget emot att betala lite pengar men med det här spelet är det konstant. Förlåt men för dyrt för mig
Wooaah~ jag kan använda mer än 1 fingrar för att göra uppgifterna samtidigt, till skillnad från andra liknande appar, är det lätt att göra combo speciellt. Fantastiska spel och roligt att spela, mycket imponerande.
älskar det här spelet, beroendeframkallande, utmanande, brukade vara svårt att tjäna saker, de har gjort det mycket lättare att gå upp i nivå. min favorit att spela! Jag betygsatte innan jag spelade igen, det är inte rättvist mot dig, som det ser ut för mig, du förtjänar 5 stjärnor..tack för att du svarade och tack för att du gjorde detta till ett fantastiskt gratis roligt utmanande spel!!!!!
Crazy Kitchen: Cooking Game આર્કેડ fgm
Började som ett fantastiskt spel, men det går från långsamt till snabbt. Inga medelnivåer. Ska leta efter ett annat matlagningsspel.
Roligt spel. Utmärkt att träna ögon-/handmanipulation. Jag gillar att människorna faktiskt ser mänskliga ut. LOL
Jag har spelat varje version av samma spel men det här är lite mer balanserat och rättvist med pengarna som ges och mottas. Bra spel!
Spelet verkar vara trevligt men du kan inte spela gratis länge .... eftersom det inte låter dig rensa nivåerna utan diamanter ... & du måste definitivt betala för diamanter.
Jag gillar verkligen spelet men den ständiga spamningen av speciella kuponger att köpa om och om igen efter varje spel blev för mycket. När jag tackar nej till ett avtal, sluta fråga mig. Kanske i framtiden men inte nu. Efter att detta hänt 5 gånger i rad avinstallerar jag.
Det här spelet är trevligt men när du når en viss nivå, så behövde du naturligtvis spela med extrafunktioner - jag har fastnat på samma nivå de senaste 3 veckorna.. Sugen på att spela men fortfarande fastnar eftersom jag saknar de nödvändiga verktygen för att avancera - men bra jobbat!
Kul och utmanande eftersom det är ett snabbt spel
Gang Boxing Arena სპორტი joig
Älskar spelet och har spelat non stop... Men nyligen har jag nått en ny stad, Frankrike, och nu börjar problemen. Den nuvarande nivån som jag spelar måste göra kombinationer men det fungerar inte bcz ju mer jag servar kunderna då fastnar den på 10 och den antas fylla upp till 60. Vet inte om jag har färre kunder att betjäna eller vad händer... Snälla hjälp!!!! Jag älskar spelet och vill inte avinstallera det
Från allra första början när jag laddade ner det här spelet har jag haft problem med att det slutade mitt i mitten, då skulle jag komma så långt & det skulle bara frysa😡, jag är SÅÅÅÅ FRUSTRATERAD PÅ DET ATT JAG HAR BESTÄMT ATT INTE REKOMMENDERA DET TILL NÅGON ONNE. OCH JAG KLAR.
älskar det
Jag hatar det faktum att när allt är uppgraderat gör de det så komplicerat att ta sig till nästa nivå. Det är som att de kommer att hitta ett sätt att få dig att spendera pengar. Raderade!!!
bra spel gillar upplägget, det är bättre än de andra matlagningsspelen, jag känner att det låter dig vinna och njuta av spelet som inte är så känsligt för beröring. och bra mysig spelgrafik, tack😊
Sluta med den uteblivna kunden!! och alla gränsar till köp ädelstenar, spelet kommer att få dig att misslyckas så du köper ädelstenarna så det tar bara dina pengar, ladda inte ner!!!!!!!! INTE SERIUS om jag kunde skulle ge det minus 5 stjärnor
Jag älskar spelet, men det är fortfarande som din första version utformad för att låta dig misslyckas på vissa nivåer oavsett hur snabbt du spelar! Det irriterar mig och inte roligt längre.
Även om jag älskar det här spelet finns det funktioner som jag känner måste fixas. ibland i slutet av en misslyckad nivå spenderar jag av misstag 100 ädelstenar för ytterligare 30 sekunders spelande. om den här knappen flyttades till en annan del av skärmen skulle detta kanske lösa problemet? det tar evigheter att samla sig så hatar att spendera av misstag. ädelstenar är också så dyra, särskilt eftersom liknande spel är hälften av de ädelstenar som används
Jag var tvungen att uppdatera spelet för den nya restaurangen. det gjorde jag och när jag gick för att spela de nya nivåerna som lades till ser maten ut som en massa pixlar och jag kan inte uppgradera maten eller spisarna etc. när jag går till den funktionen. Jag avinstallerade också spelet och laddade ner det igen, detta löste inte problemet.
Roligt spel, väldigt beroendeframkallande! Jag älskar att det ber dig att se annonser för extra mynt/priser. Istället för att bombardera dig med annonser.
Crazy Kitchen: Cooking Game อาร์เคด wdte