Post by lessprogroleca on Feb 19, 2022 19:06:42 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Toy Tap Fever - Puzzle Blast ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Toy Tap Fever - Puzzle Blast IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koodit glitch kolikot ▞▞▞
▞▞▞ Toy Tap Fever - Puzzle Blast 2022 version ▞▞▞
🤕
Jokaisen pelin jälkeen on mainos. Minua ei pitäisi pakottaa odottamaan.
Toy Tap Fever - Puzzle Blast Hjernegymnastik xjnj
Rakastan tätä peliä, mutta kun se näyttää mainoksia, saan mustan vilkkuvan näytön, joka sitten on suljettava peli ja avattava uudelleen... melkein pyörtymisen jälkeen
Hauska peli, mutta toimii liian hitaasti
Sain
Hieno peli...mutta...VIHAAN kaikkia mainoksia! Mikä saa minut poistamaan pelin....😔
Toistaiseksi hyvin. Alussa hidasta. Nyt alkaa poimia...😋😋😋😋
Rakasta tätä peliä. Upeat värit ja tasot. Hauskaa
Tämä on huijauspeli, minulla oli 45 mahdollisuutta lisää, ja he lopettivat sen ja pyysivät minua yrittämään uudelleen. Valmistajan on korjattava tämä ongelma.
Hyvä peli
Tie moniin mainoksiin
Pelasin juuri tasolla 65, kahdesti. Ensimmäisellä kerralla ja 40 siirtoa jäljellä, pelini päättyi väittäen, että minulla ei ollut siirtoja. Päätin kadottaa rakettini sen sijaan, että olisin maksanut 900 kolikkoa vielä viidestä siirrosta. Tyhmä vika. Toisella kerralla lopetin 42 liikettä jäljellä.
Se on siistiä
Mielestäni se on hyvä peli pelata ystävien ja perheen kanssa, ja voit myös antaa äitisi ja siskosi ja veljesi pelata sitä
Se on minulle vähän tyhmää, mutta se auttaa ohimennen
Se on hauskaa! Haasteet ovat loistavia! Pidän todella ilmaisesta 1 tunnin pelaamisesta.
vaiheet ovat liian vaikeita ohittaa, joten se ei ole kiinnostavaa
Hauska pikku tulitikku 3. Toivon, että siinä olisi pulmia kuten mainoksessa, mutta en ole yllättynyt.
Mielestäni se on hyvä peli ja kani on myös todella söpö, mutta musiikki on erittäin ärsyttävää
Tämä peli sux ass
Tekijä:
Mahtava peli!! Nopeat grafiikan lataukset, ei jatkuvaa animaatioiden loppumista odottelua, vaan lisää latausnäyttöjä! Söpöt äänet, söpö grafiikka ja paljon hyviä otteluita tekevät tästä pelistä hauskaa! Toivottavasti korkeammat lvl:t antavat silti hyviä otteluita. Etkö pidä mainoksista? Ei hätää, sammuta data! Se on myös offline-peli.
Hieno peli, mutta paljon mainoksia.
Toy Tap Fever - Puzzle Blast Головоломки olk
Pääsin tasolle 8 ennen mainosten hyökkäystä jokaisen tason jälkeen. Pelin kulku on grafiikan suhteen melko hidasta, jos raketteja laukeaa yhtä aikaa, se muistuttaa geocities-verkkosivun lataamista noin 1997 14,4 kilobitin nopeudella.
Okei, ei tarinaa, vain perusottelu 3
Bubble Witch 3 Saga Rompicapi hib
Antaisin tälle pelille toistaiseksi arvosanan 5, mutta mainokset ovat selvä sopimusten katkaisija! Odotan niitä, mutta tämä on vähän paljon. Pelaan lelu- ja toon by peak -pelejä, ja he saivat sen käyntiin! Kunhan sanoin
Tyhmät pelit liikaa mainoksia
Helppo aloittaa. Sen vaikeusaste ei kasva niin nopeasti, ettei siitä voisi nauttia.
Tylsää
Liian monta vuorovaikutusta
Peli on niin hauska, mutta mainokset ovat pahin painajaiseni.
Tämä on todella viihdyttävä, hauska ja nopea peli oikeanlaiselle ihmiselle!
Hauskaa mutta liian vaikeaa irrottaa pizzan osia.
Sen hauska ja värikäs
Taso 248 sanoo jatkuvasti, että yksi kupla jäljellä, kun ne kaikki ovat poissa, olen suorittanut tämän tason noin 7 kertaa nyt ja se ei anna minun mennä eteenpäin.
Ei pitäisi pakottaa 2 katsomaan video plus tapa 2 monia mainoksia. Poistaa
Liian kaupallista.
Erittäin rauhoittava ja rauhoittava. Mukava voittaa, kun on stressaantunut.
Nauttia siitä! Pelannut monia tämän kaltaisia pelejä, mutta ne poistettiin, koska niistä tuli tyhmiä. Toivottavasti tämä peli säilyttää sen FUN-osastolla
Rakastan tätä söpöä peliä, se on niin hauskaa ja koukuttavaa! 🤗
Luettuani arvostelut päätin olla pelaamatta. Peli kuulostaa keskeneräiseltä. Poistetaan.
Kaikki sovellukset, jotka mainostavat USA:n presidentin hakkaamista, pitäisi KIELLETÄÄ!!
Tämä on pelitaso esikoulutyttärelleni. Aion jatkaa pelaamista nähdäkseni, ovatko tasot haastavia.
Nautin tästä, mutta poistan asennuksen, koska en pidä mistään peleistä, joissa on tikittävä pommi, varsinkin kun se ei ole pelin kuvauksessa.
Upea peli, erittäin mielenkiintoinen ja hauskanpitoa rakastava, yhtä mukaansatempaava. Nautitaan perusteellisesti.
Liikaa mainoksia. Liian kallis.
Mainoksia!!
Toy Tap Fever - Puzzle Blast 解謎 olmc
Hmmm...ok
Pelkkää vanhaa hauskaa, söpöä grafiikkaa eikä paljon häiritseviä peliaikamainoksia
Ei tule sisään